Bubba, a kis pupák...

Zenék

Friss topikok

• Csőőrike: Soha nem felejtelek el! (2015.03.06. 08:25) Ő az
  • LaciCrystalfan: Kedves Gabi,régen a 2009.Jaunári Old Man's-ben lévő Crystal koncertről régen volt fent itt videó. ... (2011.12.28. 20:00) Crystal koncert! :)
  • Verde Lunaria: hajrá! szorítok! (2011.10.27. 10:24) Két napja oké!
  • titoktitok: Szívszorító gondolatok, életképek. Tanácsom: Ne add fel a reményt. Küzdj Érte! Titoktitok (2011.10.22. 23:53) nem biromm
  • álomvirág: "Az ember vágyik valakire, akivel törődhet, akinek minden kérdésére válaszol, anélkül, hogy tudna ... (2011.02.26. 22:22) Most. Start vonal.

Linkblog

Róka-hegy

2009.09.14. 22:32 Gabi, a kispupák

Most vasárnap is elmentünk szalonnát sütni, ezúttal a Róka-hegyre és Roland helyett most Pisti tartott velünk (Csabi mostoha testvére).  Gyerekkorom egyik kedvenc játszóterepe volt a hegy csillogó sókristályokkal teli, kihalt agyagbányája.  Emlékszem, 10-12 évesen a legkisebb félelem nélkül másztunk fel a sziklákon az akkor még néptelen és kiépítetlen bányához.  Két úton lehetett menni: az egyik a sziklákon át vezetett, a másik a szakadéktól gyakran alig fél méterre húzódó meredek, agyagporos ösvényen.  Az ösvénynek volt egy olyan része is ahol bármikor lezuhanhattunk volna: balról egy tüskés, tömör bokor szegélyezte az utat, aminek a jobb oldala egy földcsuszamlás alkalmával valószínűleg beszakadt a szakadékba.  Ezen az 5-6 méteres részen szó szerint 20 cm választott el minket a zuhanástól (kb. ekkora volt a hely ahol el kellett férnünk).  Bármikor kitörhettük volna a nyakunkat, de mi éveken át feljártunk.  Talán azért, mert tudtuk hogy tíz emberből kilenc nem jönne utánunk és odafent sosem találkoztunk senkivel, legfeljebb egyszer-kétszer meglepett sziklamászókkal akik éppen ott gyakoroltak.  Magunkénak éreztük a helyet, a mi terepünk volt, minden szegletét bejártuk, minden beugrót ismertünk.  Mai fejjel már tudom, hogy szörnyen felelőtlenek voltunk és csak a szerencsén múlt, hogy sosem esett semmi bajunk.

Mostanra már rendesen kiépítették az egész bányát, természetvédelmi terület lett és a meredek helyekre ahol mi annak idején mi négykézláb másztunk fel, most mindenütt lépcsők és korlátok segítik a kirándulni vágyókat.  Azt gondoltam felviszem a társaságot oda ahonnan a legszebb a kilátás, ahonnan szinte egész Budapestet belátni sütögetés közben.  A kilátás és a hely óriási sikert aratott, mindannyian el voltak ámulva... örülök hogy ott voltunk.

Képek:

Készülnek a nyársra való szalonna kockák.

Dézsmálják a termést...                               Tetten érve!

Gyönyörű a kilátás (persze ez egy hosszú záridős felvétel)

A valóságban ilyen sötét volt

Csoportkép

Csoportkép megint

Csabi magyaráz valamit...

...és az ősember felfedezte a tüzet...

Beszélgetünk.

Az ott már Üröm.

Kilátás oldalra...

...és ez Budapest.

Miközben ott ültünk a tűznél és hol beszélgettünk, hol a város fényeibe merültünk, éreztem hogy nekem ez az este vele lett volna teljes.  Szerettem volna szorosan átölelni és az arcomat a hajába túrni...  a szakadék felett ülve együtt kitalálni melyik fény mi lehet.  Nem mondtam ki, de egész idő alatt hiányzott... most is hiányzik.  Mindig is hiányozni fog.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.