Bubba, a kis pupák...

Csak egy fiú naplója

Zenék

Friss topikok

  • Csőőrike: Soha nem felejtelek el! (2015.03.06. 08:25) Ő az
  • LaciCrystalfan: Kedves Gabi,régen a 2009.Jaunári Old Man's-ben lévő Crystal koncertről régen volt fent itt videó. ... (2011.12.28. 20:00) Crystal koncert! :)
  • Verde Lunaria: hajrá! szorítok! (2011.10.27. 10:24) Két napja oké!
  • titoktitok: Szívszorító gondolatok, életképek. Tanácsom: Ne add fel a reményt. Küzdj Érte! Titoktitok (2011.10.22. 23:53) nem biromm
  • álomvirág: "Az ember vágyik valakire, akivel törődhet, akinek minden kérdésére válaszol, anélkül, hogy tudna ... (2011.02.26. 22:22) Most. Start vonal.

Linkblog

nem biromm

2011.10.21. 23:53 Gabi, a kispupák

 
   Nagyon rossz érzésem van ezzel az estével és éjszakával kapcsolatban.  Mi van ha már nem is alszik egyedül... és ha így van, akkor ennyit az ígéretről, hogy három hónapig senki... ha így van akkor ezzel csak engem akart elaltatni... mint ahogy az egy hónapos szünet sem csak arra kell hogy én megnyugodjak... hanem arra, hogy Ő tovább tudjon lépni.  Nem hiszem el, hogy nincs két hónapja, hogy a hamarosan megszületni akaró kisbabánkról beszéltünk... ez egy kurva élet.  Ez egy piszkosul szemét és kurva élet.
   Családot akartam.  Feleséget akartam.  Boldogságot akartam.  Azt hittem végre megváltozik az életem.  Voltak hibáim, de elkezdtem kijavítani őket.  A legnagyobb hibámat is elkezdtem kijavítani, ami a sok munka miatt volt, Te tudod miről beszélek.  Balatonon is én mondtam hogy menjünk vissza a sátorba és én mondtam hogy sétáljunk a Balatonban...  A kondi teremben is mondtam, hogy jól vagyok, szeretlek és kívánlak...  Boldogságot akartam hozni a mindennapjainkba és tényleg a mindennapokba...  Október elsejére tortával készültem neked és elvinni romantikus gyertyafényes vacsorára...  Rozikát akartam veled.  és minden mást ami vele jön.  Törődést, szeretetet, gondoskodást.  Istenem, nem hiszem el hogy nincs két hónapja hogy a babáról beszéltünk..............  most meg úgy érzem hogy már mással vagy.  nem tudom honnan csak... ezt érzem.  törölgetem a szemem mert nem látok a könnyektől.  de ez már téged nem érdekel.  nem érdekellek.  Te vagy a legboldogabb mert Te mindig magaddal maradsz bárhova is mész... bármit... az utolsó rongyomat is odaadnám bárkinek ha velem lennél.  kezdenék meztelenül mindent a nulláról csak lennél velem...  Te és Rozika volt az egyetlen és legigazibb álmom.  semmi mást nem akartam.  nem érdekelt volna hogyan, hova... az ember úgyis tud alakítani a sorsán ha van miért.  érted és Rozikáért bármit megtettem volna.  hiszen.  én lettem volna a világ legboldogabb embere, amiért ilyen csodaszép és elmondhatatlanul nagyszerű feleséggel ajándékozott meg az élet.  voltak hibáim de láttad hogy javulok.  láttad hogy javulni akarok, magamtól.  hogyan bizonyítsak be bármit ha nincs mód... hely... idő... hogy bebizonyíthassam...  hova bizonyítsak.  kinek.  Te sem vagy már... akkor én.  minek legyek.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kispupak.blog.hu/api/trackback/id/tr513321146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

titoktitok 2011.10.22. 23:53:31

Szívszorító gondolatok, életképek. Tanácsom: Ne add fel a reményt. Küzdj Érte!
Titoktitok
süti beállítások módosítása