Bubba, a kis pupák...

Csak egy fiú naplója

Zenék

Friss topikok

  • Csőőrike: Soha nem felejtelek el! (2015.03.06. 08:25) Ő az
  • LaciCrystalfan: Kedves Gabi,régen a 2009.Jaunári Old Man's-ben lévő Crystal koncertről régen volt fent itt videó. ... (2011.12.28. 20:00) Crystal koncert! :)
  • Verde Lunaria: hajrá! szorítok! (2011.10.27. 10:24) Két napja oké!
  • titoktitok: Szívszorító gondolatok, életképek. Tanácsom: Ne add fel a reményt. Küzdj Érte! Titoktitok (2011.10.22. 23:53) nem biromm
  • álomvirág: "Az ember vágyik valakire, akivel törődhet, akinek minden kérdésére válaszol, anélkül, hogy tudna ... (2011.02.26. 22:22) Most. Start vonal.

Linkblog

Balaton, TV, Lajos-forrás

2009.09.08. 22:39 Gabi, a kispupák

   Az elmúlt hetekben (hónapokban) sok minden történt...  A balatoni mini-nyaralás jól sikerült volna, ha...
      ...na de ne szaladjunk ennyire előre!

   Négyen voltunk, Csabi, Vivi, Roland éééés... igen.  Két sátorral megrakodva mentünk a Szabadi-Sóstói kempingbe, Vivi és Csabi egy kétszemélyesbe, Roland és én pedig az én négyszemélyesembe.  Nagy nehezen felállítottuk Csabiék sátrát, de amikor a nagyobbikra került volna sor, kiderült hogy a merevítőket otthon hagytam... úgyhogy usgyi neki Siófoknak, sátrat kell vennünk!  Tesco, BricoStore, kínai üzletek, Profi... egyikben sem volt, napokkal azelőtt már elkapkodták az utolsó darabokat is.  Végül a Lidlben találtunk 2  - azaz kettő -  darabot.  Egy Csabiékhoz hasonló mini-kétszemélyest és egy óriási, elősátras négyszemélyest... az előbbi 10e, az utóbbi 25e... hát egyszer élünk (mondtam magamban), legyen a nagyobb!  Kicsit szívtam a fogamat, de azért ezt választottam.  A nyaralás legvégén Csabi úgy gondolta jó lesz ez neki, úgyhogy végül az övé lett (bár erről kicsit konkrétabban is egyeztethettünk volna...).
   Sátorkeresés közben jött a hír, hogy Roland egyik lányismerőse is velünk lesz a három napon és délután érkezik.  Először nem volt semmi probléma, de amikor az első este Siófok belvárosában sétálva olyan "ujjra kulcsolva" megfogta a kezem, akkor néztem egy nagyot... :o.  A harmadik nap végére a lány teljesen beindult rám, én meg nem igazán tudtam mit kezdeni ezzel a helyzettel... kedves volt, aranyos volt, de egyáltalán nem az én esetem.  Ezt el is mondtam neki, de nem igazán hagyta magát lerázni sőt, a végére annyira belelovalta magát, hogy csak nagy sírások árán lehetett leszerelni, illetve még úgy sem, mert azóta is folyamatosan próbálkozik, sikertelenül.
   Egyik reggel voltam olyan elővigyázatlan, hogy bementem fürdeni a jéghideg vízbe... délután már fájt a torkom, estére belázasodtam.  Késő délután megérkezett egy óriási vihar esővel és villámlásokkal ahogy azt kell, de én igazából átaludtam az egészet egy lázcsillapítóval agyonütve és csak este 10 körül ébredtem, majd vacsi után ismét alvás.  Másnap amolyan élőhalott állapotban furikáztam a társaságot, de ennek ellenére megint elmentünk Lellére a Móló Étterembe és Csabival a tavalyi alkalomhoz hasonlóan ismét bevágtunk egy-egy isteni halászlevelet, azt valahogy sosem lehet megunni.

   Pár hete már szóba hoztam Csabinak, hogy egyik hétvégén el kellene menni szalonnát sütni, hát ez most hétvégén (Vasárnap) végre megtörtént és négyesben felmentünk a Lajos-forráshoz.  Csabiék kicsit későn keltek, így csak valamikor délután 5 körül értünk ki, de nagyon jól éreztük magunkat, rengeteget nevettünk és fél 11-kor indultunk haza.  Már nagyon kellett ez az érzés...


   Ja igen, már három éve minden Tesco-ban vagy Auchan-ben csak szemezgetek az LCD TV-kel, de a múlthéten végre vettem egy 102 centis Samsungot!  Nagyon tetszik, szinte beteríti a szobát és szerintem tökéletesen passzol bele, nagyobb méretben már nem érdemes gondolkozni.  Olyan szépek a színek és olyan tökéletesen tiszta, ugyanakkor mély hangzása van, hogy leesett az állam...  Kár, hogy minden este egyedül kell néznem... ezt az élményt meg akartam osztani valakivel... :(
 

Estefelé a tábortűznél































Csoportkép

 

Tábortűz

















































Göncölszekér a Lajos-forrás felett

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kispupak.blog.hu/api/trackback/id/tr131369955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása