Bubba, a kis pupák...

Csak egy fiú naplója

Zenék

Friss topikok

  • Csőőrike: Soha nem felejtelek el! (2015.03.06. 08:25) Ő az
  • LaciCrystalfan: Kedves Gabi,régen a 2009.Jaunári Old Man's-ben lévő Crystal koncertről régen volt fent itt videó. ... (2011.12.28. 20:00) Crystal koncert! :)
  • Verde Lunaria: hajrá! szorítok! (2011.10.27. 10:24) Két napja oké!
  • titoktitok: Szívszorító gondolatok, életképek. Tanácsom: Ne add fel a reményt. Küzdj Érte! Titoktitok (2011.10.22. 23:53) nem biromm
  • álomvirág: "Az ember vágyik valakire, akivel törődhet, akinek minden kérdésére válaszol, anélkül, hogy tudna ... (2011.02.26. 22:22) Most. Start vonal.

Linkblog

El ám...

2011.10.26. 10:35 Gabi, a kispupák

Mai horoszkóp:
"Repülni szeretnél, ha máshogy nem megy, akkor legalább a fantáziád és az álmaid szárnyán. Ma igazán nagy terveket dédelgetsz magadban, és pontosan látod magad előtt a megvalósulásukhoz vezető utat is. Mire vársz? Indulj el rajta!"

Úgy lesz!  Fél évre előre megvan az útitervem és én elindulok, de el ám!   :)
Adja a Jóisten, hogy legyen elég kitartásom végigcsinálni mindazt amit elterveztem.  Adja a Jóisten, hogy a most megkezdett utam vége az Ő most megkezdett útjának is a végét jelentse, hogy akkor és ott egyetlen pontban keresztezzük egymást és sose akarjuk elengedni egymást...  Adja a Jóisten, hogy akkor és ott ne csak én várjak reá, hanem Ő is várjon rám csillogó szemekkel, hittel, bizalommal, reménnyel...
ebben az Életben nekem Ő jelenti a reményt.


Fiatalabb koromban sokszor elképzeltem milyen lesz együtt élni valakivel, de igazából a kudarcok tanítottak meg arra, hogy mindig lehet és kell is jobbnak és jobbnak lenni.  Ma már tudom, hogy sokkal többet és sokkal jobban akarom annál mint amit korábban bármikor is elképzeltem és az ami most történik arra tanított és tanít most is minden pillanatban, hogy nem elég akarni... a mindennapokban kell tenni érte.  Azt hiszem ez a legfontosabb amit eddig tanultam és ezt még szeretném megmutatni neki és nem csak egyszerűen megmutatni, hanem átélni vele... hiszen mindazzal amit tanultam és tanulni fogok, mindazzal amit érzek és amit most fogok tenni a rám váró úton csak egyetlen célom van:
boldoggá tenni Őt az Élet minden velem töltött percében...  SZeReTLeK ♥.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kispupak.blog.hu/api/trackback/id/tr233330785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása