Bubba, a kis pupák...

Csak egy fiú naplója

Zenék

Friss topikok

  • Csőőrike: Soha nem felejtelek el! (2015.03.06. 08:25) Ő az
  • LaciCrystalfan: Kedves Gabi,régen a 2009.Jaunári Old Man's-ben lévő Crystal koncertről régen volt fent itt videó. ... (2011.12.28. 20:00) Crystal koncert! :)
  • Verde Lunaria: hajrá! szorítok! (2011.10.27. 10:24) Két napja oké!
  • titoktitok: Szívszorító gondolatok, életképek. Tanácsom: Ne add fel a reményt. Küzdj Érte! Titoktitok (2011.10.22. 23:53) nem biromm
  • álomvirág: "Az ember vágyik valakire, akivel törődhet, akinek minden kérdésére válaszol, anélkül, hogy tudna ... (2011.02.26. 22:22) Most. Start vonal.

Linkblog

Nem várt lehetőség :)

2008.10.17. 11:17 Gabi, a kispupák


   Csabi mostanában állást keres és eléggé elkeseredett, mert nem igazán talál ínjére valót, az ügynöki állások nem azok amik megbízható jövedelmet kínálnának.  Úgy két-három hete feldobtam neki, hogy ha gondolja akkor én szívessen elmegyek vele dolgozni mondjuk egy étterembe, már csak a próba kedvéért is :).  Legnagyobb csodálkozásomra rögtön belement... :)  Beadtuk a jelentkezést egyszerű éttermi dolgozóra, egy hét múlva felhívtak telefonon hogy ebben az időpontban, XY helyre menjek be elbeszélgetésre.  Az egyetlen problémám csak az volt, hogy Csabit nem hívták vissza és ez így már nem az amit elképzeltem, hogy egy helyen fogunk dolgozni megint... de attól még jó lehet :).

   Amikor felvirradt a nap 20 perc múlva sorra kerültem, bementem egy kis tárgyalóba és vártam valakire aki majd elbeszélget velem.  Két perc múlva egyszercsak berobbant egy szimpatikus, 25-30 éves nő aki a 10 perces interjú alatt egyfolytában mosolygott :).
   Az első kérdése az volt, hogy
- ...olvastam az önéletrajzodat és látom hogy a tanulmányok és a munkahelyek terén is elég színes pályát futottál be, ezért igazából csodálkozom hogy jelentkeztél hozzánk és meg szeretném kérdezni, hogy miért kezdtél el az élelmiszeriparban gondolkozni, hiszen ha jól látom Te eddig inkább ilyen számítástechnikai munkakörökben fordultál meg, ugye?
- Igen, ez így van, de ezt még nem próbáltam és gondoltam miért ne? :) 
Ezt még kicsit bővebben kitárgyaltuk aztán arról kezdett el beszélni, hogy nem érti miért éttermi dolgozóra adtam be a jelentkezést, miért nem vezetőnek?
- Ööö... ugye mint Te is említetted, eddig nem ezen a területen dolgoztam, úgy gondoltam a legaljáról érdemes kezdeni, hiszen ha valakinek esetleg vezetői ambíciói lennének akkor úgy gondolom minden apró részlettel tisztában kell lennie és ezt csak gyakorlattal sajátíthatja el. 
- Ezt nagyon jól látod és amikor megkaptam az önéletrajzodat, többször is átolvastam hogy tényleg nem-e vezetőnek jelentkeztél, mert igazából Mi arra gondoltunk hogy megajánlanánk neked egy helyet a étteremvezető-helyettesi képzésben...

   BUMM!  Na ez új helyzet :).  Három hetem van eldönteni mit szeretnék.  Ha jól emlékszem 15-16 embernek adják meg ezt a lehetőséget... jól hangzik :).

   Nagyon vonz a tanulási lehetőség, az hogy új dolgokat, szemléletet tanulhatok és ezzel gyakorlatilag képzem magam és különben is, sosem voltam kibékülve azzal, hogy egész nap itthon ülök.  Így legalább látom valami értelmét a napomnak :).  Tudom, van akinek ez most furcsán fog hangzani, de hiányzik a napi rendszeres munka, a pörgés...   Azt hiszem belevágok, butaság lenne kihagyni valamit ha felajánlották, nem? :)

   Csak szegény Csabit sajnálom... bár most jövőhéten Ő is megy két meghallgatásra, remélem legalább az egyik összejön :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kispupak.blog.hu/api/trackback/id/tr8718425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása