Bubba, a kis pupák...

Csak egy fiú naplója

Zenék

Friss topikok

  • Csőőrike: Soha nem felejtelek el! (2015.03.06. 08:25) Ő az
  • LaciCrystalfan: Kedves Gabi,régen a 2009.Jaunári Old Man's-ben lévő Crystal koncertről régen volt fent itt videó. ... (2011.12.28. 20:00) Crystal koncert! :)
  • Verde Lunaria: hajrá! szorítok! (2011.10.27. 10:24) Két napja oké!
  • titoktitok: Szívszorító gondolatok, életképek. Tanácsom: Ne add fel a reményt. Küzdj Érte! Titoktitok (2011.10.22. 23:53) nem biromm
  • álomvirág: "Az ember vágyik valakire, akivel törődhet, akinek minden kérdésére válaszol, anélkül, hogy tudna ... (2011.02.26. 22:22) Most. Start vonal.

Linkblog

Szomorúság, hit és remény...

2008.07.01. 20:41 Gabi, a kispupák

   Le ecseteltem a festékpöttyöt.  Meg a hátsó lökhárítón lévő karcolásokat is.  Már akkor is ott voltak az autón amikor megvettem.  Arra jó volt, hogy koncentrálhattam valamire.  Persze egész nap megállás nélkül rajta zakatol az agyam.

   Néha már-már elhiszem, hogy tényleg nem vagyok neki fontos.  Kizár a lelkéből és simán lemond vagy elnapol bármit, csak hogy azzal a másikkal találkozzon... és még akkor is csak egy talán... vagy egy majd megbeszéljük...  A mai nap is ilyen volt.  Egy majd megbeszéljük...  és ez lett belőle... a semmi.

   Soha nem gondoltam hogy képes vagyok elviselni ennyit... soha nem gondoltam hogy át fogok élni ilyeneket.  Azt mondtam: ha menni akarsz, menj... de most kiderült, hogy sosem tudnám megtenni, mert szeretem...  Sokszor nem mondtam el... csak abból tudhatta hogy látta a szememben...  ahogy éltünk... boldogan.  Szerelmesen...

 
 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kispupak.blog.hu/api/trackback/id/tr2548670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csakegysenki 2008.07.02. 16:13:32

Nyilván szeretett valamiért Téged, azért volt Veled.
De ha már egyszer hagytad elmenni, hát akkor vagy törődj bele a "barátságosdiba", vagy pedig mondd el neki, hogy mit is érzel.
Bár ha együtt éltetek, nem hinném, hogy fogalma sincs róla.
És talán akkor azért kerül egy picit, mert bazi nagy lelkiismeretfurdalása van amiatt, hogy tudja - tudta, hogy hogy érzel, és az emberek nem nagyon szeretik, hogy szembesüljenek a hibáikkal.
Csak véletlenül olvastam bele a blogodba, remélem, hogy nem veszed tolakodásnak, ha kommentelek is ide.

Gabi, a kispupák 2008.07.02. 17:41:32

Elmondtam neki mit érzek. De talán az volt a baj hogy amikor kellett volna nem eléggé, most pedig túlságosan is.

Nem hiszem hogy több hibát lehetne felróni neki mint nekem... de majd egyszer talán kijavíthatom őket. Ha Ő is úgy akarja.

Köszönöm hogy írtál.

csakegysenki 2008.07.02. 18:28:36

Általában két emberen múlik, nyilván mind a ketten hibáztatok valahol.
Együtt éltetek?
Akkor igazából nem értem, hogy miért írtad azt, hogy nem akartál nyomulni rá, amíg vizsgaidőszak volt....
Mint barátjának, vannak úgymond előjogaid.

Jók a képek :-)
Arik vagytok együtt :-)))

Gabi, a kispupák 2008.07.02. 19:58:59

Nem, nem éltünk együtt, de már terveztük. Amikor pedig nyomultam rá, akkor már úgymond nem voltunk együtt... :(

A lényeg, hogy a hibák jó része az én számlámra írható. Tudom hogy van amivel nagyon megbántottam és most ezért van ez az egész. Nem tudom gondolkozik-e még rajtunk. Ha igen, akkor egy sokkal érettebb és jobb Gabit ismerhetne meg és teljesen új alapokra építkeznénk. Szeretném ezt megmutatni.

csakegysenki 2008.07.02. 20:36:41

:-)
Általában úgy szokik lenni, hogy amikor futsz utána, akkor nem kellesz neki, de ha majd visszaminősülsz jóbaráttá, és észreveszi, hogy már Ő nem kell Neked, akkor dől el, hogy tulajdonképpen mit is akar.
Hogy fontos e neki a szereteted...

No szép álmokat :-)
Holnap új nap - tudod...
süti beállítások módosítása