Bubba, a kis pupák...

Csak egy fiú naplója

Zenék

Friss topikok

  • Csőőrike: Soha nem felejtelek el! (2015.03.06. 08:25) Ő az
  • LaciCrystalfan: Kedves Gabi,régen a 2009.Jaunári Old Man's-ben lévő Crystal koncertről régen volt fent itt videó. ... (2011.12.28. 20:00) Crystal koncert! :)
  • Verde Lunaria: hajrá! szorítok! (2011.10.27. 10:24) Két napja oké!
  • titoktitok: Szívszorító gondolatok, életképek. Tanácsom: Ne add fel a reményt. Küzdj Érte! Titoktitok (2011.10.22. 23:53) nem biromm
  • álomvirág: "Az ember vágyik valakire, akivel törődhet, akinek minden kérdésére válaszol, anélkül, hogy tudna ... (2011.02.26. 22:22) Most. Start vonal.

Linkblog

Sajnálat

2011.10.24. 03:59 Gabi, a kispupák


Nem sajnálatra van szükségem, hanem arra a lányra akinél március közepén két estét is titokban ott aludtam... felém fordult, átöleltem és Ő addig mesélt nekem, míg én el nem szenderedtem megnyugtató hangján... Ő pedig egész éjszaka őrizte az álmom...
Nem sajnálatra van szükségem, hanem arra a lányra akivel egy teljes hétig lázban égtünk, hogy április legelején a Parádfürdői wellness-be megyünk és ott annyira tökéletes és különleges volt minden perc, hogy úgy éreztem már a menyasszonykámmal vagyok...
Nem sajnálatra van szükségem, hanem arra a lányra aki többször, még a szakítás előtt két héttel is azt mondta nevetve a nyakamba csimpaszkodva: "Nincs olyan szerencséd, hogy elhagyjalak!  De nem ám, ne hidd, hogy ilyen könnyen megszabadulsz tőlem!".
Nem sajnálatra van szükségem, hanem arra a lányra aki amikor éhes volt, mosolyogva megfogta a kezem és a tenyeremet a hasára téve csak annyit mondott: "Érzed ahogy mozog? :) Rozika már nagyon türelmetlen, gyere együnk valamit".
Nem sajnálatra van szükségem, hanem arra a lányra akivel közvetlenül a balatoni nyaralás utáni hét legelején, augusztus 29-én este fél-7-kor elkezdtünk lakást nézni a neten és már annyira össze akartunk költözni és annyira belemerültünk, hogy csak éjszaka fél 2-kor hagytuk abba...


Nekem erre a lányra van szükségem! ...és nem a sajnálatra... mert a sajnálatból már tengert tudnék rekeszteni...




 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kispupak.blog.hu/api/trackback/id/tr753325398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása