Bubba, a kis pupák...

Csak egy fiú naplója

Zenék

Friss topikok

  • Csőőrike: Soha nem felejtelek el! (2015.03.06. 08:25) Ő az
  • LaciCrystalfan: Kedves Gabi,régen a 2009.Jaunári Old Man's-ben lévő Crystal koncertről régen volt fent itt videó. ... (2011.12.28. 20:00) Crystal koncert! :)
  • Verde Lunaria: hajrá! szorítok! (2011.10.27. 10:24) Két napja oké!
  • titoktitok: Szívszorító gondolatok, életképek. Tanácsom: Ne add fel a reményt. Küzdj Érte! Titoktitok (2011.10.22. 23:53) nem biromm
  • álomvirág: "Az ember vágyik valakire, akivel törődhet, akinek minden kérdésére válaszol, anélkül, hogy tudna ... (2011.02.26. 22:22) Most. Start vonal.

Linkblog

Éjszaka

2008.06.26. 02:51 Gabi, a kispupák

02:31. Felébredtem.  Odakint szakad az eső... idebent is.

   Lefekvés előtt a sötétben, ébredés után, most, napközben... nem tudom kiverni a fejemből.  Minden zenét aminek mondanivalója van hozzá társítok, aminek meg nincs szövege annak a dallamában élem át egyik-egyik közös emlékünk. 

Ez így nem fair, ez így rohadtul nem fair!

   Persze, ezt Ő is mondhatta korábban... :(  A rohadt életbe Ada, két hónapja kiszenvedem a belem, erre... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!  A francnak kellett olyan tapintatosnak lennem!!!  Amíg én időt akartam adni neked és arra vártam hogy felhívj, addig más meg jól becserkészett... ez így rohadtul nem fair!!!  Nem igaz hogy ez történt, ez így rohadtul olyan hogy esélyt sem kaptam hogy javíthassak...  Én miért nem kaptam esélyt, én miért nem küzdhettem???  Olyan mintha elindult volna a futóverseny csak nem szóltak volna hogy Bocsi, már futni lehet, a többiek már a pálya közepén vannak...  Ja, hogy miért nem kezdtem el magamtól futni?  Mert én hülye tényleg azt hittem hogy jó pont lesz ha nem nyomulok úgy mint "tudod ki", hanem látod hogy türelmes vagyok és ki tudom várni amíg végzel a vizsgákkal, mert teljesen minden arról szólt, hogy most ez az első és addig semmi mással nem tudsz foglalkozni...  Én hülye meg vártam...  Néha jeleztem, hogy szia, itt vagyok, mit szólnál ha... nem...? jaa, hogy nincs időd... értem... oké, hát csak gondoltam hátha mégis... rendben, akkor majd ha nem kell tanulni és ráérsz ugye szólsz?  várni fogom, de tényleg... hiányzol, tudod? jó, megértem... igazad van, tanulj csak nyugodtan, tudom hogy most ez a legfontosabb, csak gondoltam hátha... oké... akkor majd beszélünk... rendben, szia, és ügyes légy a vizsgán... szeretlek... hiányzol... szia...  Attól eltekintve hogy sok másról is szó esett kb. így zajlott minden beszélgetés, én úgy érzem... nem, nem érzem, hanem tudom és tudom hogy Te is tudod, hogy mindig próbálkoztam!  Igen, az átnedvesedett fát nem elég melengetni és próbálkozni meggyújtani hogy hátha...  De a rohadt életbe, én csak azt néztem hogy neked is jó legyen és direkt nem akartam hogy azt lásd hogy törtetek feléd és miközben tanulnod kell ezerrel, ne csak arról szóljon minden napod hogy nyomulok mint valami erőgép és semmi nem érdekel ami körülötted van csak az hogy jöjjünk már össze újra!!!  Lehet hogy ezt kellett volna, igen!  Lehet hogy nem kellett volna hogy érdekeljen semmi, csak önző módjára csak arra figyelni amit akarok... de nem pont EZ AZ amit el akartam kerülni???  Nem pont EZ AZ amire azt mondtam hogy Basszus, nem, nem fogom lerohanni, azt akarom hogy lássa hogy tudok kitartó lenni, lássa hogy figyelek rá, hogy megértem a gondjait, a nehézségeit, hogy maximálisan támogatom, bármiben lehet támogatom!!  És látod ez az amit mondtam neked sokszor, hogy nem tudom mi a jó, ha nyomulok és folyton körülötted vagyok, vagy ha nem nyomulok csak néha beszélünk és próbálkozom.  Az első azért gáz mert lehet hogy tényleg tanulnod kell és én ezzel csak idegesítelek mert nem tudsz a tanulásra koncentrálni, a másik meg azért gáz mert azt fogod hinni, hogy nem is akarom igazán csak olyan immel-ámmal próbálkozom.  Tessék, bejött!  Nyomulni kellett volna! :(((

 

   Harcolni akarok, hallod?  Harcolni akarok érted!!!

Harcolni!!!

   Küzdeni!  De most mit csináljak ha egy az egyben le vagyok állítva?  Marha jó, ez meg olyan mintha gólt akarnék lőni a meccsen, csak éppen a labdától lennék eltiltva, míg a másik csapat lazán játszhat...  Ez nem fair!  Ez rohadtul nem fair, tudod????  ...vagy érted?  Vagy meghallod egyáltalán...? :(  Eljutnak még ezek hozzád, ha mondom...? :(  Basszus, nem hiszem el hogy így történnek a dolgok... :(  Nem hiszem el hogy ez megtörténhet... :((

...

   Már 3:51 van.  Elállt az eső...  Hol lehetsz most... (sóhaj)  Most lefekszem, de valamit tudnod kell...

HARCOLNI ÉS KÜZDENI AKAROK ÉRTED!

  Megharcolok bárkivel érted, ezzel a telipénzeszsák nem tudom kivel is... Harcolni akarok érted!  Harcolni! :(

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kispupak.blog.hu/api/trackback/id/tr59539795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása