Bubba, a kis pupák...

Csak egy fiú naplója

Zenék

Friss topikok

  • Csőőrike: Soha nem felejtelek el! (2015.03.06. 08:25) Ő az
  • LaciCrystalfan: Kedves Gabi,régen a 2009.Jaunári Old Man's-ben lévő Crystal koncertről régen volt fent itt videó. ... (2011.12.28. 20:00) Crystal koncert! :)
  • Verde Lunaria: hajrá! szorítok! (2011.10.27. 10:24) Két napja oké!
  • titoktitok: Szívszorító gondolatok, életképek. Tanácsom: Ne add fel a reményt. Küzdj Érte! Titoktitok (2011.10.22. 23:53) nem biromm
  • álomvirág: "Az ember vágyik valakire, akivel törődhet, akinek minden kérdésére válaszol, anélkül, hogy tudna ... (2011.02.26. 22:22) Most. Start vonal.

Linkblog

25. születésnapra

2008.06.24. 15:49 Gabi, a kispupák

   A viziló a kedvence ezért a 25. szülinapjára csupa vizilovas kis ajándékkal készültem.  Tegnap kapta meg a vizilovas kis szivecskés kulcstartót, a szívekkel tele rajzolt piros bögrét és a szivecskés mécsest.  És kapott még valamit amiért várnia kellett rám tegnap, mert nagy munkában közvetlenül az indulás előtt készült el... Egy 5 képes asztali képkeretet.  Három kép közös volt, mi voltunk rajta ketten... a negyedik kép az amibe első pillantásra beleszerettem... az ötödik, a legnagyobb pedig egy gyönyörű kép róla és egy babáról...  Amikor meglátta, könnybe lábadt a szeme... én sem láttam már sokat...  Annyira siettem, hogy elfelejtettem a képtartó hátuljába tenni egy papírt... "Kérlek soha ne cseréld le őket".

   Ha valaki hallja adja át... ha nem akarod látni inkább suvaszd el egy szekrény vagy polc mélyére, de kérlek ne cseréld le... bár ha így lesz se fogok róla tudni, de mégis sokat jelentene ha így őriznéd meg... jó lenne egyszer még látni egy polcon... egy közös polcon... :(

   A csokor szálait egyenként válogattam a közepében lévő fehér rózsával együtt.  Bárcsak adhatnék még ennél is nagyobbat :(  Bárcsak okosabb lettem volna... :((

 

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://kispupak.blog.hu/api/trackback/id/tr71537257

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Veteran Services 2019.05.09. 17:38:32

Esurance wireless free - sioredh

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása