Bubba, a kis pupák...

Csak egy fiú naplója

Zenék

Friss topikok

  • Csőőrike: Soha nem felejtelek el! (2015.03.06. 08:25) Ő az
  • LaciCrystalfan: Kedves Gabi,régen a 2009.Jaunári Old Man's-ben lévő Crystal koncertről régen volt fent itt videó. ... (2011.12.28. 20:00) Crystal koncert! :)
  • Verde Lunaria: hajrá! szorítok! (2011.10.27. 10:24) Két napja oké!
  • titoktitok: Szívszorító gondolatok, életképek. Tanácsom: Ne add fel a reményt. Küzdj Érte! Titoktitok (2011.10.22. 23:53) nem biromm
  • álomvirág: "Az ember vágyik valakire, akivel törődhet, akinek minden kérdésére válaszol, anélkül, hogy tudna ... (2011.02.26. 22:22) Most. Start vonal.

Linkblog

Városi göri

2009.07.09. 23:13 Gabi, a kispupák

   Ma elmentünk Csabival, Pistivel (Csabi mostoha-öccse) és Ágival görkorizni (Pisti biciklivel jött).  Ágit FNS-ről ismerjük, Ő is kb. másfél hónapja kezdett görkorcsolyázni, bár már három éve jégkorizik, így neki egy csöppet jobban megy mint nekünk.
   Minden alkalommal kicsit jobban megy és többet bírok, ma pl. átmentünk Budára a Petőfi-hídon, végig mentünk a rakparton és visszajöttünk a Lánc-hídon.  A hosszú út ellenére ma már csak egyszer estem, azt is előre és csak azért mert amikor egy lejtőn jöttem lefelé Csabi elkiáltotta magát hogy "Vigyázz!", mire hevesen elkezdtem fékezni és elestem, szerencsére a védőfelszerelés tökélesen működik, egy karcolás nélkül álltam fel.   Az előre esés jobb mint amikor hátra felé vágódik az ember a földhöz, Csabinak ez utóbbiból ma kijutott egy, Ági éppen azt mondta milyen jól megy neki, mire két másodperc múlva puff.
   Visszafelé Csabival a Margit körúton fagyiztunk egyet, aztán elbúcsúztam tőlük és hazajöttem.  Amint levettem a lábamról a korit megéreztem az elveszettnek hitt vádlimat, iszonyatosan megkeményedett amióta görizünk.

   Holnap megint megyünk FNS-re, de biciklivel leszek, hosszabb távon azért még nem tudom tartani azt a tempót ami oda szükséges, feltartani meg nem szeretnék senkit, előbb-utóbb majd eljön az én időm... talán másban is...




 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kispupak.blog.hu/api/trackback/id/tr91237450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása