Bubba, a kis pupák...

Csak egy fiú naplója

Zenék

Friss topikok

  • Csőőrike: Soha nem felejtelek el! (2015.03.06. 08:25) Ő az
  • LaciCrystalfan: Kedves Gabi,régen a 2009.Jaunári Old Man's-ben lévő Crystal koncertről régen volt fent itt videó. ... (2011.12.28. 20:00) Crystal koncert! :)
  • Verde Lunaria: hajrá! szorítok! (2011.10.27. 10:24) Két napja oké!
  • titoktitok: Szívszorító gondolatok, életképek. Tanácsom: Ne add fel a reményt. Küzdj Érte! Titoktitok (2011.10.22. 23:53) nem biromm
  • álomvirág: "Az ember vágyik valakire, akivel törődhet, akinek minden kérdésére válaszol, anélkül, hogy tudna ... (2011.02.26. 22:22) Most. Start vonal.

Linkblog

Havas élmények

2009.03.01. 01:54 Gabi, a kispupák

   Három nappal ezelőtt csütörtökön úgy gondoltuk Csabival, hogy megint kimegyünk sétálni a Margit-szigetre.  Szeretem ezeket a sétákat, mert nem csak jó a friss levegőn lenni, jól esik valakinek elmondani hogyan telt a napom, meghallgatni Őt, nevetgélni egymás poénjain és ha csak egy kis időre is, de a gondjaimat is a hátam mögött tudhatom.
   A városban már erőssen olvadt a hó, de a szigeten még rengeteg volt belőle, ezért a sétány melletti egyik kis tisztáson gondoltam egy nagyot és nekiálltam hóembert építeni :).  Csabi először sandán nézett rám, hogy nem vagyok komplett, de amikor látta milyen komolyan gondolom és elkészültem az első nagyobb golyóval, Ő is segített :).
   Nem néztem az időt, de kb. 30-40 perc múlva megszületett a nagy mű :).  Csabi ötlete volt, hogy legyen tüsi haja (szerintem ez enyhén börtöntöltelék ábrázatot kölcsönzött neki) és volt nála egy pár fehér kesztyű is, amit az ujdonsült hóemberünknek ajándékoztunk :).  Íme a telefonnal készült képek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Másnap újra kilátogattunk, de ahogy közeledtünk a tisztáshoz már messziről láttuk, hogy az egyébként nem túl szép hóemberkénk nem állta ki a vandál elemek támadásait...  A helyén csak egy hókupac emlékeztetett rá, de az egyik kesztyűjét megtaláltuk :)


  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


   Mindenesetre én úgy gondoltam csak azért sem hagyom annyiban és a másik helyén építek egy nagyobbat!  Az új nagyobb lett és talán aranyosabb is... :) és csináltunk egy kutyát is mellé, hogy őrizze a hóembert, nomeg ne legyen magányos :))


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


   Aztán készítettem pár képet a Margit-híd közepéről.  Két szerelmes pár is volt ott, az egyik párocska fényképezett is... úgy éreztem megszakad a szívem... rossz kedvem lett... hiányzik.  Csabi aztán észrevette hogy valami nagyon nem kerek és a hídon bandukolva már arról beszélgettünk, hogy milyen jól sikerült a kutya és megfogadtuk hogy jövőre amint leesik a hó (már persze ha fog esni ennyi), rögtön kijövünk és csinálunk valami sokkal monumentálisabbat... mondjuk egy tigrist!  Erre eszembe jutott, hogy a Normafánál még biztos ilyenkor is van hó... holnap Normafa?  Naná!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


   Másnap (Szombaton) délelőtt kilátogattunk a kínai piacra Csabinak cipőt venni.  Akkora az a piac (oda-vissza), hogy a visszafelé úton, nekem már káprázott a szemem a rengeteg cipőtől, pólótól és egyéb ruháktól.  Komolyan mondom a végére megfájdult a fejem, de nagyon durván...  Csabi vett is egy cipőt, de szédületes, hogy ezek a kínaiak mennyire rámenősek... ha valahol megálltunk, rögtön lecsaptak ránk mint éhes tyúk a ta...  igen, arra :).  Csabi végül megpróbált egy cipőt és amikor mondta hogy jó a méret (de még mentünk volna tovább) a kínai rögtön betette a cipőt a dobozába, az egy szatyorba és nyomta Csabi kezébe... és az áráról még szó sem esett...  Megkérdeztük mennyi?   5500... ááá, az kizárt dolog!  Végül 3000-ért hoztuk el... :).   Piac után mindenki ment tovább a saját dolgára, délután pedig kimentünk a Normafához, ahogy azt meg is beszéltük.

   Először is az egész normafa tiszta fehér... tele van hóval!  Másodszor az egész Normafa tiszta köd... tele van köddel :).  Bejártuk a környéket és rengeteg fényképet készítettem (sokat ugyanazon a helyszíneken mint legutóbb...).


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 











 

 

 

 

 

 

 

 






 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


   Aztán a játszótér mellett, az erdő oldalában az egyik padtól nem messze (szemben a játékvárral) nekiestünk a hónak és sötétedés utánig építettünk, faragtunk, alakítottunk... Csabi megint egy kutyát, én pedig megpróbálkoztam a tigrissel :).  Még a csíkjait is megcsináltam, bár a végén már inkább csak tapintás alapján, mivel már eleve a szürkületben kezdtünk hozzá :)  Már majdnem kész volt, amikor elment mellettünk egy 5 tagú kutyasétáltató csoport, hát leesett az álluk, ott világítottak nekünk... én sem gondoltam hogy elsőre ilyen jól megy :).  Reméljük, hogy mások is látni fogják bennük a szépet és nem rúgdossák szét... :|.  Aztán amikor befejeztük őket, fényképezkedtünk... de hogy mit össze nem hülyéskedtünk a beállításokkal... :)  Csak a fényképezkedés legalább fél óra volt, mert nem tudtuk rendesen elhelyezni a gépeket, aztán meg a beállításokkal szórakozunk :), de végük csináltunk két nagy hógolyót, azokat egymásra tettük és így a magassága is megvolt a gépeknek ahhoz, hogy szép időzített képeket készítsenek :).  Aztán még lefényképeztem a kivilágított János-hegyi kilátót (egész jó lett) és a város fényeit :).  Csabi bulizni akart menni, de nekem ez a nap már így volt kerek, hazavittem, hazamentem és szundi :).

   Ha valaki a Normafánál jár, feltétlenül nézze meg a hótigrisemet... már ha még épségben ott van, egy hókutya társaságában :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kispupak.blog.hu/api/trackback/id/tr81972721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása