Bubba, a kis pupák...

Csak egy fiú naplója

Zenék

Friss topikok

  • Csőőrike: Soha nem felejtelek el! (2015.03.06. 08:25) Ő az
  • LaciCrystalfan: Kedves Gabi,régen a 2009.Jaunári Old Man's-ben lévő Crystal koncertről régen volt fent itt videó. ... (2011.12.28. 20:00) Crystal koncert! :)
  • Verde Lunaria: hajrá! szorítok! (2011.10.27. 10:24) Két napja oké!
  • titoktitok: Szívszorító gondolatok, életképek. Tanácsom: Ne add fel a reményt. Küzdj Érte! Titoktitok (2011.10.22. 23:53) nem biromm
  • álomvirág: "Az ember vágyik valakire, akivel törődhet, akinek minden kérdésére válaszol, anélkül, hogy tudna ... (2011.02.26. 22:22) Most. Start vonal.

Linkblog

Auchan bevásárlás

2008.08.01. 09:58 Gabi, a kispupák

   Tegnap Csabival elmentünk az Auchan-be, egy barátunkkal balatoni hétvégét terveztünk és gondoltuk ne az autóba kelljen aludni, vettünk egy 4 személyes sátrat.  Na azért nem kell olyan nagy sátorra gondolni, amikor megláttuk a két személyest rögtön leesett, hogy egy akkora sátorban csak két olyan személy tudna együtt aludni akik nagyon közel állnak egymáshoz... :)  Úgyhogy nekünk hármunknak a négy személyes pont jó lesz.
   Az úton oda felé óriási volt a dugó a Váci úton, ezért a Dózsa György útnál lementem jobbra és jól kikerültük a sok-sok buta autósost :).  Aztán addig-addig kavarogtunk, míg Csabi megkérdezte miért megyünk az Attila utcában... ööö... én meg valami olyasmit motyogtam, hogy innen jobban tudom az utat.  Ami tényleg igaz :)
   Szóval úgy volt hogy veszünk egy sátrat, aztán végül úgy megpakoltuk a bevásárló kocsit mintha három napra készültünk volna :) (négyszer annyit fizettem mint maga a sátor... :O), de persze csak miattam mert ha ott vagyunk akkor már vettem pár ruhát, szörpöket, üdítőt, fagyasztott kajcsit és tejfölt a jövőheti sütibe.
   Ja igen, tegnap nem sütöttem sütit, de jövőhéten nagyon jó lesz és már szerdán megsütöm, nem várok vele csütörtökig :).
   Auchan után egy szomorú kötelességemnek tettem eleget :/, aztán volt egy átadásom, majd Csabi segített felcipelni a cuccokat a lakásba.  Komolyan mondom, kezdek hozzá szokni az egyedül lakáshoz, aminek még mindig közel sem látni a végét...  No meg nagyon rossz magányosan :(
   Később hazavittem Csabit és a rádióban olyan zenék mentek hogy mind a ketten azt mondtuk: BULI!  De amikor felcuccoltunk hozzájuk is és a Die Hard alatt megettünk egy-egy bögre tejes müzlit, úgy elteltem hogy le kellett mondanom róla.  Valamikor éjfél körül indultam haza, itthon egy gyors zuhany és fogmosi után bealudtam.

 

Előtte és utána

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kispupak.blog.hu/api/trackback/id/tr19595626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása