Bubba, a kis pupák...

Csak egy fiú naplója

Zenék

Friss topikok

  • Csőőrike: Soha nem felejtelek el! (2015.03.06. 08:25) Ő az
  • LaciCrystalfan: Kedves Gabi,régen a 2009.Jaunári Old Man's-ben lévő Crystal koncertről régen volt fent itt videó. ... (2011.12.28. 20:00) Crystal koncert! :)
  • Verde Lunaria: hajrá! szorítok! (2011.10.27. 10:24) Két napja oké!
  • titoktitok: Szívszorító gondolatok, életképek. Tanácsom: Ne add fel a reményt. Küzdj Érte! Titoktitok (2011.10.22. 23:53) nem biromm
  • álomvirág: "Az ember vágyik valakire, akivel törődhet, akinek minden kérdésére válaszol, anélkül, hogy tudna ... (2011.02.26. 22:22) Most. Start vonal.

Linkblog

Bevásárlás

2008.07.24. 16:38 Gabi, a kispupák

   Délután elmentem az Auchan-be bevásárolni, bár igazából egy bizonyos dologért mentem, egy DVD-ért, amit az akciós újságban láttam meg.  Úgy 25 percig bolyongtam a DVD-k között, az eladó sem tudott segíteni mert még csak pár napja került az osztályra.  Először egy asztalt néztem át, ahol egymásra polcozták a filmeket, majd mentem a polcok felé.  Amikor már szinte minden polcot és állványt kétszer is átnéztem és gyakorlatilag elkezdtem szédülni a sok filmtől (amik engem most egyáltalán nem érdekeltek, mert én AZT az egyet akartam), eszembe jutott, hogy hátha ott van valahol a szemem előtt, csak valaki levett egy filmet és máshova rakta vissza, ezzel letakarva azt amit én keresek.  Nem, nem kezdtem el lepakolni az összes filmet, csak a polcok szélein található árcimkéket olvastam át... sehol semmi.  Vissza az asztalhoz.  Módszeresen levettem a legfelső filmeket hogy meglássam mi van alattuk és tádáááá... bejött! :)  Kb. fél óra után elégedetten távoztam a DVD osztályról :)  Bár azt hozzá kell tennem, hogy mint ott helyben kiderült, ez annak a filmnek a második része volt amiről én még nem is hallottam, de legalább lesz benne újdonság.  Hogy legalább olyan jó lesz-e azt nem tudom...
   Vettem egy rakás dolgot a hétvégére, töltött pulykahusit, kenyeret, pulyka párizsit (igen, azt!), kolbászt (naná!), sajtot, tejfölt, sampont, fogkrémet, egy karton ásványvizet és még ki tudja miket.  Tudom, vehettem volna még sok mindent, de egyedül ennyire futotta, ezek jutottak az eszembe.  Ja igen, végre találtam titok zoknit!  Bár nem volt egyszerű, mert az egyik típusnál az én méretemből (44) csak egyetlen utolsó darab volt, de aztán találtam másmilyet is, rögtön vettem is hármat.  Pólót is szerettem volna és volt olyan ami tetszett is, de L-esnél nem volt nagyobb, az meg kevés volt rám.  Cipőt is néztem, de drágák is voltak, csúnyák is voltak.  Nem tudom miért, de némelyik gyártónál a fehér nem fehér, hanem olyan mint a fehér függöny ami egy cigaretta-füstös szobában megsárgult.  A rendes fehér meg 20e, ami egy cipőért azért nem két forint.
   Ma is lent hagytam a kulcsom az autóban azzal a különbséggel, hogy most az összes Auchan-ben vásárolt cuccal együtt ez a bejárati ajtó előtt esett le.  Fogtam, mindent letettem a bejárati ajtó elé és vissza mentem a kulcsért.  Közben elintéztem egy eladást is és amikor visszajöttem, minden úgy volt letéve az ajtó elé ahogy hagytam.  Így kell ezt!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kispupak.blog.hu/api/trackback/id/tr40583754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása