Bubba, a kis pupák...

Csak egy fiú naplója

Zenék

Friss topikok

  • Csőőrike: Soha nem felejtelek el! (2015.03.06. 08:25) Ő az
  • LaciCrystalfan: Kedves Gabi,régen a 2009.Jaunári Old Man's-ben lévő Crystal koncertről régen volt fent itt videó. ... (2011.12.28. 20:00) Crystal koncert! :)
  • Verde Lunaria: hajrá! szorítok! (2011.10.27. 10:24) Két napja oké!
  • titoktitok: Szívszorító gondolatok, életképek. Tanácsom: Ne add fel a reményt. Küzdj Érte! Titoktitok (2011.10.22. 23:53) nem biromm
  • álomvirág: "Az ember vágyik valakire, akivel törődhet, akinek minden kérdésére válaszol, anélkül, hogy tudna ... (2011.02.26. 22:22) Most. Start vonal.

Linkblog

Szinezék

2009.12.23. 06:33 Gabi, a kispupák

   A hétvégén vettem a Tesco-ban egy málnás LIFT üdítőt, szép nagy 2.5 literest.  Tegnap este ittam belőle, aztán az esti fürdésnél fogmosás közben vettem észre, hogy pirosat köpök...  Nem kellett sokat gondolkozni azon, hogy miért, az üdítőbe olyan szinezék van ami pirosra festi az ember nyelvét, ami persze egy gyereknek biztos tetszik.  Aztán kis mosollyal nyugtáztam, hogy az egyébként kék fogmosó hab lila lett... ezzel eljátszogattam egy darabig, aztán megfogadtam, hogy több málnás LIFT-et nem veszek.  Jó íze van, finom, de ez a mesterséges szinezék nem hiányzik a hasamba.  Mondjuk az áfonyától is kék lesz az ember nyelve, de annál legalább tudom miért.
   Tegnap meg vettem Tesco-s datolyát és fügét... még nem bontottam fel, kiváncsi vagyok ízleni fog-e... majd leírom azt is...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kispupak.blog.hu/api/trackback/id/tr261617266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása