Bubba, a kis pupák...

Csak egy fiú naplója

Zenék

Friss topikok

  • Csőőrike: Soha nem felejtelek el! (2015.03.06. 08:25) Ő az
  • LaciCrystalfan: Kedves Gabi,régen a 2009.Jaunári Old Man's-ben lévő Crystal koncertről régen volt fent itt videó. ... (2011.12.28. 20:00) Crystal koncert! :)
  • Verde Lunaria: hajrá! szorítok! (2011.10.27. 10:24) Két napja oké!
  • titoktitok: Szívszorító gondolatok, életképek. Tanácsom: Ne add fel a reményt. Küzdj Érte! Titoktitok (2011.10.22. 23:53) nem biromm
  • álomvirág: "Az ember vágyik valakire, akivel törődhet, akinek minden kérdésére válaszol, anélkül, hogy tudna ... (2011.02.26. 22:22) Most. Start vonal.

Linkblog

Az utolsó percek...

2009.10.05. 21:36 Gabi, a kispupák

   Álmomban Anyukámmal sétáltam.  Éjszaka volt a belvárosban, de sokan jártak az utcán.  A sötétkék égen a Hold nagyon gyorsan kezdett el mozogni és olyan közel került, hogy mindenkin úrrá lett a félelem és a pánik.  Mindenki tudta, hogy perceken belül mindennek vége.  Anyu is bepánikolt és futni kezdett, de megállítottam és azt mondtam neki "Nem fuss, ne menekülj, már semmi értelme, úgysem jutunk sehova... Inkább ölelj meg."  Az emberek rémülten szaladtak el mellettünk és akkor eszembe jutott mi az amit meg kell tennem... fel akartam hívni valakit, hogy még mielőtt mindennek vége, elmondjam: szeretem.  De nem tudtam felhívni... felébredtem.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kispupak.blog.hu/api/trackback/id/tr491430574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása