Bubba, a kis pupák...

Csak egy fiú naplója

Zenék

Friss topikok

  • Csőőrike: Soha nem felejtelek el! (2015.03.06. 08:25) Ő az
  • LaciCrystalfan: Kedves Gabi,régen a 2009.Jaunári Old Man's-ben lévő Crystal koncertről régen volt fent itt videó. ... (2011.12.28. 20:00) Crystal koncert! :)
  • Verde Lunaria: hajrá! szorítok! (2011.10.27. 10:24) Két napja oké!
  • titoktitok: Szívszorító gondolatok, életképek. Tanácsom: Ne add fel a reményt. Küzdj Érte! Titoktitok (2011.10.22. 23:53) nem biromm
  • álomvirág: "Az ember vágyik valakire, akivel törődhet, akinek minden kérdésére válaszol, anélkül, hogy tudna ... (2011.02.26. 22:22) Most. Start vonal.

Linkblog

La Salsa

2008.07.22. 21:08 Gabi, a kispupák

   Ma majdnem elfelejtettem kenyeret venni, pedig már tegnap este elfogyott.  Igen, nutellával.  Úgyhogy este kondi után elmentem a Báthory ABC-be és vettem 4db zsemlét, egy doboz őszilevet, egy energiaitalt és két zacskós levest.  Jó, majd megtanulok rendes levest is főzni, ígérem.  Csak még hozzá kell szoknom ehhez az egészhez.

   Ma felhívott egy vidéki rokonunk/ismerősünk.  Azért ilyen faramuci a behatárolás, mert Anyum volt élettársának a rokonai és gyerekként minden nyáron náluk voltam Szarvas környékén egy teljes hónapot és ott volt Juditka, egy 5 évvel fiatalabb kislány akivel szinte testvérként imádtuk egymást, a születésnapunk között is mindössze három nap van, mindig együtt tartottuk meg.  Aztán 14 éves koromban elköltöztünk az akkori nevelőapámtól és elvesztettük egymást.  Úgy 8-9 éve elkezdtünk levelezni egymással, egyszer karácsonykor még Szarvasra is lementem hozzájuk, de aztán valahogy a végtelen ködébe merült minden és megszakadt a kapcsolat.  Ma viszont felhívott a nagymamája azzal, hogy kitalált valamit és mit szólok hozzá...?  Hmm... meglátjuk.
 

   Hoppá...!  Az előbb jött egy email, hogy a Jam Táncműhely (ez egy tánciskola a Csanády utca elején, ahova sokat jártam egy időben) két hetes kezdő SALSA tanfolyamot indít...  Augusztus 4-5-6 és 11-12-13 (hétfő-kedd-szerda), 17:30-19:00 óra között.  Legutóbb úgyis lebőgtem Ada előtt mert kicsit kiestem a ritmusból, most legalább pótolok.  Na jó, nem kiestem, egyszerűen annyira szerettem volna megölelni, hogy nem tudtam koncentrálni :/.  A végeredmény persze ugyanaz volt.  De most...


 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kispupak.blog.hu/api/trackback/id/tr14580638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása